تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

بازاريابي ورزشي در عصر جديد

    بازاريابي ورزشي در عصر جديد 

    چكيده :

     

    امروزه بازاريابان با چا لشي سخت مواجه شده اند، چگونه در محيط ابر رقابتي و بازارهاي بسيار بخش بندي شده امروزي اقدام به نواوري كنند. دراقتصادي مصرف گرا كه بازارها از محصولات همانند اشباع شده اند و اين اقتصاد همچنان در كنار مشترياني به حيات خويش ادامه مي دهند كه هر روز، بيشتر و بيشتر در برابر پيامهاي تبليغات تجاري و بازاريابي سنتي مصونيت پيدا مي كنند . هر چند ويژگيهاي اصلي بازاريابي شامل بخش بندي بازار وتكثير ماركهاي تجاري در بازارهاي آينده انها ديده مي شود تا خود مقدمه اي براي سقوط بازاريابي باشد.

     

    در اين مطالعه كه به روش كتابخانه اي و بازنگري كتب و مقالات در اين زمينه طراحي شده است ، هدف ما روشن نمودن مفهوم بازاريابي ،اهميت،ابعاد، فرايندها ،آميخته و جديدترين فلسفه بازاريابي،طراحي برنامه ها ، منابع درامدهاي ورزشي ،بازاريابي ورزشي زنان و نقش اينترنت در بازاريابي ميباشد.

     

    هر كسي كه درگير ورزش است ، بايد خودش را به عنوان بخشي از بازاريابي ورزشي ببيند و تلاش قابل توجهي در جهت ايجاد جاذبه ورزشي داشته باشد. بزرگترين وظيفه در حوزه بازاريابي اين است كه هر كس كه داراي نقشي در حيطه بازاريابي است مجاب شده و كساني را كه در جهت موفقيت وبازاريابي واقعي ورزش تلاش مي كنند گرد هم آورند.

     

     


    این مطلب تا کنون 76 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 20 آبان 1394 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : , , , ,

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز پنجشنبه 27 مهر 1396

  • تعداد وبلاگ :55486
  • تعداد مطالب :159236
  • بازدید امروز :9924
  • بازدید داخلی :837
  • کاربران حاضر :106
  • رباتهای جستجوگر:342
  • همه حاضرین :448

تگ های برتر